2021 - 2022 Eğitim-Öğretim yılında; Altıeylül ilçe merkezinde ve Altıeylül İlçesine bağlı muhtelif mahallelerde açılacak olan kurs programlarında, ihtiyaç olması halinde ek ders ücreti karşılığında görevlendirilmek üzere "Geçici Sigortalı Usta Öğretici" başvuruları "-e YAYGIN" sistemi üzerinden online olarak alınacaktır. Başvuruların alınma süreci; 02 Ağustos 2020 tarihinde başlayıp, 16 Ağustos 2020 tarihinde mesai saati bitimine kadar devam edecektir.
2021 --- 2022
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI
ALTIEYLÜL HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
GEÇİCİ SİGORTALI USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURULARI
ALTIEYLÜL HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURU TAKVİMİ
DUYURU |
27 TEMMUZ 2021 – 30 TEMMUZ 2021 |
ONLİNE BAŞVURULARIN ALINMASI |
02 AĞUSTOS 2021– 27 AĞUSTOS 2021 |
BAŞVURULARIN KURUMUMUZCA ONAYLANMASI |
27 AĞUSTOS 2021 – 31 AĞUSTOS 2021 |
DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI |
01 EYLÜL 2021– 14 EYLÜL 2021 |
SIRALAMALARIN İLANI |
14 EYLÜL 2021 – 15 EYLÜL 2021 |
DUYURU
Balıkesir Altıeylül Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü´nde, 2021-2022 Eğitim-Öğretim yılında; açılacak olan kurs programlarında görevlendirilmek üzere "Geçici, Sigortalı, Ücretli Usta Öğretici" talepleri alınacaktır. Başvuru işlemleri 02 AĞUSTOS 2021 ile 27 AĞUSTOS 2022 tarihleri arasında "-e YAYGIN" sistemi üzerinden ONLİNE olarak yapılacaktır.
AÇIKLAMALAR:
(Lütfen Okuyalım!!!)
*** 2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı "Ücretli Usta Öğretici Başvuruları"; 02 Ağustos 2021 tarihinden itibaren -e YAYGIN sistemi üzerinden yapılacaktır.
*** Başvurular; "-e YAYGIN Sistemi/Başvurular ve Usta Öğretici Başvuru" ekranı üzerinden yapılacaktır.
*** Başvuruların "ONAY İŞLEMİ" ise ilgili kurum yetkilileri tarafından; Başvurular/Usta Öğretici Başvuru Onay modülü üzerinden yapılacaktır.
*** Başvuruların onaylanması için istenilen evrak, dosya ve bilgilerin eksiksiz bir şekilde "-e YAYGIN" sistemine girilmesi gerekmektedir.
*** Eğitmenler; "-e YAYGIN Sistemine" -e DEVLET şifreleri ile giriş yapabileceklerdir.
*** "-e YAYGIN" sistemine belgelerinin tamamını yüklemeyen veya eksik yüklemiş olan eğitmenlerin başvuruları değerlendirmeye alınmayıp reddedilecektir.
*** Halk Eğitimi Merkezlerinde Çalışılan Süreler Hizmet Döküm Çizelgesinde Yer Alan Bilgilere Göre "İş Deneyimi Bilgileri" Bölümüne Yıl Yıl Olacak Şekilde İşlenmelidir.
*** İlgili eğitmenlere önemle DUYURULUR!!!
**** USTA ÖĞRETİCİLİK BAŞVURU ADIMLARI ve DAHA DETAYLI BİLGİ İÇİN LÜTFEN T I K L A Y I N I Z!!! ****
>>> Usta Öğretici Başvuru Formu İçin T I K L A Y I N I Z!!!
(Başvuru Formunda İstenilen Evraklar; Kurslarda Görevlendirilecek Olan Egitmenlerce, Kursların Planlanma Sürecinde Kurumumuza Teslim Edilecektir.)
>>> Kurs Alanları Listesine Ulaşmak İçin T I K L A Y I N I Z!!!
>>> Hayat Boyu Öğrenme Kurumları Yönetmeliği´nin Usta Öğretici Başvuru Sıralama Kriterlerine Ulaşmak İçin T I K L A Y I N I Z!!!
>>> Eğitici Niteliklerini ve Yaygın Öğretim Programlarını Görmek İçin T I K L A Y I N I Z!!!
Usta Öğreticilik Ek-2 Değerlendirme Formu için lütfen TIKLAYINIZ
**** ORYANTASYON EĞİTİMİ ve İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KURSLARI 'nı almayan adaylar kurumumuza gelerek başvuru formu doldurabilir !!!!
A. ÖN BAŞVURUDA İSTENECEK BELGELER
İSTENEN BELGELER: (YARIM KAPAK DOSYA İÇİNDE OLACAK)
EK-1 Öğrenim Belgesinin Aslı ve Fotokopisi (Aslı Kontrol Edildikten Sonra İade Edilecektir)
EK-2 Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (1 Adet)
EK-3 Vesikalık Fotoğraf (1 Adet)
EK-4 Halk Eğitim Merkezlerinde Çalışılan Süreyi Gösteren SGK Hizmet Döküm Çizelgesi (Gün Olarak Hesaplanmış ve Kurum Kodlu Olmalı)
EK-5 Adli Sicil Kaydı
EK-6 Askerlikle İlişiği Olmadığına Dair Belge
EK-7 İş Sağlığı ve Güvenliği Belgesi (Şayet Belgeniz Yoksa Kurs İçin Kurumumuza Başvuru Yapınız.)
EK-8 Sağlık Raporu (Sağlık Ocaklarından Alınacak)
EK-9 Oryantasyon Eğimi Kurs Bitirme Belgesi (Şayet Belgeniz Yoksa Kurs İçin Kurumumuza Başvuru Yapınız.)
EK-10 Resmi Kurumda Çalışıyorsanız Görev Yeri Belgesi ve Kurslarda Görev Alabilir Konulu Kurumunuzdan Alınan İzin Yazısı
AÇIKLAMALAR:
NOT-1: Eksik belge ile başvuru işlemi yapılmayacaktır. Belgeler tam ve eksiksiz olarak belirtilen başvuru tarihleri içinde kabul edilecektir.
NOT-2: Eğitmen başvuru yapmak istediği her bir alan için ayrı ayrı başvuruda bulunacaktır.
B. GÖREVE BAŞLARKEN İSTENECEK BELGELER
1) "Sağlık Raporu"(Aile hekiminden alınabilir.)
2) Balıkesir Ziraat Bankası Karesi şubesinden açılacak hesaba ait "Hesap Cüzdanı" fotokopisi
3) "Hijyen Belgesi" (Yiyecek ve İçecek ile Güzellik ve Saç Bakım Hizmetleri alanları için)
4) "Çalışanların İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı Sertifikası" (Sertifikası olmayanlar kurumumuza kurs başvurusu yapacaklar ancak usta öğreticilik başvurularına bu kursun kursiyer başvuru formunu ekleyeceklerdir.)
5) Bazı branşlar için (judo, bocce, dart, bowlingvb.) ilgili federasyonda yaptırılan "vize"
6) "Aile Durum Bildirim Formu" (Kurumdan alınacak)
Not: Mücbir sebepler haricinde göreve başlamayanlar ile verilen görevi bırakanlar için bir yıl süreyle görevlendirme yapılmaz. Ayrıca yapılacak başvuruda sağlık raporu ve adli sicil kaydının aslı, diğer tüm belgelerin aslı ve fotokopisinin ibraz edilmesi gerekmektedir.
Adres:
2.GÜNDOĞAN MAH. 16177. SK. ALTIEYLUL HALK EGITIM MERKEZI VE AKSAM SANAT OKULU BLOK NO 1 ALTIEYLÜL / BALIKESİR
Telefon
0 266 249 33 84